AcasăDiverseAlte 10 surse de calciu pe langa produsele lactate

Alte 10 surse de calciu pe langa produsele lactate

Crezi ca oasele tale vor fi la fel de fragile precum nuielele daca nu consumi produse lactate? Mai gandeste-te o data!In lume exista multiple surse de calciu, inafara produselor lactate. Deci, nu trebuie sa iti faci griji in privinta deficientei de calciu.

Iata 10 surse de calciu fara lactoza:

1. Legumele

Legumele sunt recunoscute pentru faptul ca prezinta unele dintre cele mai ridicate valori de calciu, lasand la o parte faptul ca sunt surse excelente de fier si fibre. Cateva exemple de legume bogate in calciu ar fi varza, broccoli, sfecla, busuiocul, macrisul si patrunjelul.

2. Peste

Foarte multe specii de pesti contin calciu. Aici putem numi somonul rosu, codul, sardinele si tonul. Aceste surse pot asigura pana la 400 mg. de calciu; in plus, au un continut bogat in vitamina D si acizi grasi omega-3.

3. Nuci si cereale

Cerealele contin vitamina D, una dintre cele mai bune surse de calciu. De asemenea, nucile, precum migdalele sau alunele de padure, contin niveluri ridicate de calciu, deci, pot fi inlocuitori pentru produsele lactate.

Citeste continuarea articolului aici: Alte 10 surse de calciu pe langa produsele lactate

Articole similare

Cele mai citite