AcasăDiverse4 ingrediente naturale ce previn dezvoltarea prematura a bolilor cardiace

4 ingrediente naturale ce previn dezvoltarea prematura a bolilor cardiace

Consumul unei varietati adecvate de alimente este obligatoriu pentru o inima sanatoasa.

Ryan Bradley, doctor in neuropatie si profesor asistent la Universitatea Bastyr, Facultatea Medicala de Neuropatie in Kenmore, Washington, spune ca „fara niciun dubiu, dintre toate alimentele din lume, fructele si legumele [care sunt bogate in fibre, antioxidanti si compusi ce blocheaza absorbtia colesterolului nociv LDL] s-au demonstrat a fi cele mai protective pentru inima.”Inima este un muschi ce lucreaza din greu si care are nevoie de o dieta corespunzatoare pentru a se intari si alimenta. Haideti cu legumele si fructele proaspete si incarcati-va cu nutrienti!

Iata 4 ingrediente demne de notat pentru imbunatatirea sanatatii inimii:

Fibrele sunt excelente cand vine vorba de o alimentatie sanatoasa. Conform Doctorului Moyad, nu numai ca va confera senzatia de saturatie fara a adauga greutate in exces, dar se lipesc de colesterolul din tractul digestiv, ajutand corpul sa il elimine.

Mai mult, in 2004, Centrele pentru Controlul si Preventia Bolilor au efectuat un studiu prin care se stabilea ca persoanele ce consumau zilnic intre 10 si 25 grame de fibre solubile aveau un nivel mai scazut de proteina reactiva-C in sange, proteina ce arata gradul inflamatiilor din corp.

Bolile cardiovasculare s-ar putea dezvolta in mai multe moduri, unul fiind inflamatia declansata de productia celulelor imune; la randul lor, acestea formeaza placa ce obstructioneaza arterele si scade fluxul de sange catre inima. Fasolea, legumele, nucile si cerealele integrale sunt cateva exemple de alimente bogate in fibre. Mai exact, fasolea si legumele contin acid glutamic, care scade tensiunea arteriala.

Pe langa alimentele mentionate, lintea, alunele, fasolea alba, ovazul, migdalele, orzul, orezul brun, quinoa si pop-cornul facut la aburi sunt optiuni exceptionale, coform lui Moyad. ½ portie de ingrediente bogate in fibre este recomandata in fiecare zi.

Grasimile polinesaturate prezente in peste, nuci si semintele de in (acizi omega-3 antiinflamatori) protejeaza impotriva variatiilor distrugatoare ale vitezei batailor inimii si slabesc abilitatea de coagulare a sangelui, reducand sansele si posibilitatea unor blocaje periculoase in cadrul arterelor.

Acidul eicosapentaenoic (EPA) si acidul docosahexaenoic (DHA), cele mai puternice forme de omega-3, se gasesc numai in alge si peste gras, de mare (somon, halibut, codul de Pacific, macrou, sardine si ansoa).

Citeste continuarea articolului aici: 4 ingrediente naturale ce previn dezvoltarea prematura a bolilor cardiace

Articole similare

Cele mai citite